子作りができない。EDだ。

一昨日、子作りのための義務SEXをしようとしたが、勃起力不足で射精することができなかった。カマグラゴールドを飲んで挑んだのだがダメだった。かなり重症である。早く子供が欲しいのに。顕微授精しかないのかな。顕微授精するにも射精できないのでどうしようもない。浅田クリニックに採精室というのがあったが、そんなとこにこもって自分で射精することなんてできない。どうしようかな。

Can I get your CD?
How can I get the information?
How can I get there?
You have to work to get money.
Can I get a job?
I saw someone with something you made.
When I saw it,I really wanted to try one,too
go and see people
I see your point.
You should see a doctor